نگاهت آسمانم بود و گم شد

دو چشمت سايبانم بود و گم شد

به زير آسمان در سايه ي تو

جهان در ديدگانم بود و گم شد

   

قلب من در هر زمان خواهان توست

اين دو چشم عاشقم مهمان توست

گرچه لبريز از غمي درمانده ام

 اين نگاهم در پي درمان توست

پيشاپيش عيدباستاني و آريايي نوروز را خدمت همه ي هموطنان، دوستان و كاربران عزيز تبريك مي گويم. صدسال به اين سال‌ها. انشاءالله سالي خوب و  پر از موفقيت براي همه باشد